Signalizator podpeti akumulatoru 4S LiFePo4

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červen 27 14:11:32 CEST 2023

Ten šváb stojí 150 Kč a bude potřeba na každej článek jeden. To bych tam
radši dal jedno malé AVR s integrovanou referencí, nějaké odpory v řádu
mega, ... repráček.

Nakonec zbude volba, jestli to AVR napájet prostě z jednoho článku,
odpory nechávat trvale připojené a počítat s tím, že vzniklý rozdíl
dorovná balancer při nabíjení, nebo tam dát ješte Lo-Iq stablík z celého
napětí a měřící odpory odpojovat MOSFETama.

Jinak souhlas, okolo všech věcí ochotných vypnout baterku je důežité
počítat s přepětím.

PH