LCD Hodiny

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Úterý Červen 27 11:23:05 CEST 2023

Na toto by som použil niečo od TI, konkrétne z rady MSP430.
Majú kopu LaunchPad-ov a čo si pamätám, niektoré špeciálne na Low-power
aplikácie s LCD displejmi.

Tuto týpek skúšal výdrž niečoho podobného:
https://blog.thelifeofkenneth.com/2011/02/low-power-lcd-clock.html
..len tam má aj nejaké doplňujúce IO, to by som vyhodil a použiul MCU
perifériu LCD Controller a priamo LCD sklo k tomu.

p.j.

po 26. 6. 2023 o 22:20 Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com> napísal(a):