Signalizator podpeti akumulatoru 4S LiFePo4

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Červen 27 09:47:05 CEST 2023

Obávám se, že je to na p....

Mám baterii 24 článků LiFePo. Když ji vybíjíte, napětí se moc nemění a
pak na jednom článku začne padat. Ale to nemusíte podle celé baterie
poznat. Spíš bych doporučil BMS 4S LiFePO4 30A 3,2V Smart Bluetooth
(mivvyenergy.cz)
<https://www.mivvyenergy.cz/cs/bms-pro-clanky-lifepo4/59-bms-4s-lifepo4-30a-32v-smart-bluetooth.html>

pokud stačí maximální proud 30A Je to sice BMS, ale balancuje jen při
překročení napětí nad nastavenou hodnotu pro libovolný článek. Ale je to
pasivní balancer (ten nejvíc nabitý vybíjí odporem)

Martin Záruba