Cim malovat na LCD?

Jan Peterka peterka118 na seznam.cz
Pondělí Červen 26 20:33:46 CEST 2023

Pokud se nebudes trapit rozmitanim nad legalnosti takoveho pocinani, tak si
spust ve win sandbox a nainstaluj program tam.
Po zavreni okna sandboxu se vsechno smazne, takze to muzes delat kolikrat
budes chtit aniz by ti cokoliv expirovalo.

Osobne pro hodne jednoduche veci typu symbol na monochromatickem LCD
pouzivam FastLCD. Je to opravdu velice jednoduchy soft a pro nektere radice
je nutne vystup trochu upravit,
ale osobne se mi v nem obrazky kresli lip nez v LCD Font Maker. Levou mysi
vykreslis pixel, pravou vymazes a kdyz tahnes tak
kreslis/mazes kontinualne caru nebo klikatici (podle sikovnosti).

-jp-

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Saturday, June 24, 2023 4:59 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Cim malovat na LCD?

Zdravim,

narazil jsem na zádrhelík - na malování ikonek po LCD jsem zvesela používal
to, co dává ke stažení BuyDisplay (LCD Font Maker) a bohatě mi to stačilo.
Nepáchám umělecká díla, takže poskládat si ikonku po pixelech mi stačí a
vyhovuje. Akorát že, potvora mizerná, expiroval :) Asi bych neměl problém
zaplatit pár dolarů, ale není komu, autor zmizel.

Čím malujete podobné bitmapové věci vy? Dávám přednost jednoduchosti a
jednoúčelovosti před multifunkčními monstry, takže hledám něco jednoduchého,
co mě nechá v matici X*Y vyblbnout s kurzorem a nakonec mi to vygeneruje
nějaký C kód.

Máte někdo tip?

Díky.

Pavel Kutina