[OT] par otazek na GitHub

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pondělí Červen 26 07:36:16 CEST 2023

Asi jsem nekde prehledl informaci, ze se ma jednat o pristup z verejne
site. Puvodne jsem to pochopil jako moznost synchronizace kodu na vice
pocitacich, treba na lokalni siti.
Osobne to pro nektere soukrome projekty pouzivam pres disk pripojeny
pres VPN, takze "jakoby lokalne"... Pripojim se, provedu synchronizaci,
odpojim se. Ale ta verejna IP tam v tomto pripade take musi byt...

Hynek