[OT] par otazek na GitHub

Neděle Červen 25 22:21:42 CEST 2023

Podivam se, zatim jsem se dneska kouknul na GitLab a vypada taky
zajimave - co je lepsi pouzivat pro takove one man projekty?
V podstate mi jde ted hlavne o to, mit nejaky pooradek ve verzich a
hlavne sdilet projekt na vice pocitacich. Proste dodelam nejakou praci,
dam commit a push, prijdu jinam, dam pull a pokracuju.
Jeste se teda snazim, aby to nejak moc nebobtnalo, takze zkousim u
drobnych zmen commit --amend a push --force.  Je to dobra strategie nebo
je tam dablik? Na projektu nebo aspon vetvi pracuju sam.