Re: Chladič, emisivita a termokamera

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 24 22:33:31 CEST 2023

To jsem dělal s bezdrátovým teploměrem pro kontaktní měření.
Fluke na to prodával nějaké velmi drahé samolepky. Ale stejně (podle mě)
funguje obyčejný bílý papír nebo papírová samolepka.

Ale to jde pro nějaké konkrétní body. Pro plošné skenování to moc
použitelné není. A pro něco pod vysokým napětím už vůbec ne.
Pokud tedy na to není myšleno předem a není to tam nalepené na furt.

PL