[OT] par otazek na GitHub

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 24 18:32:01 CEST 2023

Přesně tak. Jen musíte udělat nový klon, protože .gitignore soubory v
tom původním zůstanou a můžou být velké. Koukal jsem na svůj web, je to
free repozitář, jsou v tom velké bloby, obrázky, takže má celkem 132MiB,
půlka z toho jsou verzovací informace v adresáři .git. A zatím to neřve,
že by se nevešlo. Jenom když pushnu novou verzi, tak to dlouho trvá než
se to přechroupe. To jsou asi ty divné časy, kterým nerozumíme. Tohle
rukama za život nenapíšete.
Je vlastně dost jedno, jestli to z githubu zmizí, všechny ty informace
jsou i na lokálu a přesunout to třeba na gitlab by zase nebyl takový
problém. Sice MS otravoval s nějakou vícefázovou autentizací, ale zatím
jen stačilo udělat dlouhé a divné heslo. Uvidíme.

Mrazík