Rozmery otvorov v standardnych rackoch

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Červen 24 14:42:41 CEST 2023

Problemom je, ze rackmount nie je na skrutky + matky ( do stvorcekov ), ale
zacvakavaci s valcovymi/kuzelovymi trnami.
diery su spravne v trojiciach, medzi U maju mensie vzdialenosti ako v ramci
Tie rackmounty som daval do rackov SUN,Oracle, HP, IBM, DELL, EMC, APC,
Rittal, ... rackov a vsade pasovali.

Mam dovodne podozrenie, ze tento Triton ma tie stvorcove diery vyseknute
mensie o nejake 2 desatiny a rackmount tam ani s nasilim nedokazem dostat.
Pilnik aktualne pri sebe nemam ...

Rackmount je OK, jedna sa o pre-rackovanvanie, v povodnom racku bol OK,
vyskusanim do inych 2 dostupnych rackov OK, ale do toho Tritonu NIE.

Zakaznik usetril par drobnych a kupil lacny Triton rack, nekompatibilny ani
sam so sebou.

Dodo

so 24. 6. 2023 o 12:07 Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz> napísal(a):