Re: Offset měřicích traf u solárního měniče

Pátek Červen 23 10:51:09 CEST 2023

Budu mít Goodwe s rádiovým přenosem z měřících traf. Teda pokud si ještě
před instalací měniče nenatáhnu trubku k rozvaděči. Rádiový přenos je
prý pomalejší, jsem se kdysi dočetl tady, ale lidi z montážní firmy mi
říkali, že tam prý rozdíl není. Když vidím, že měnič najede z 0 na max
(nebo z max na 0) za 3 vteřiny, vypadá to na nějakou pomalou asi PID
regulaci. Ale teď mi došlo, jestli ten rádiový přenos bude omezený
povolovacíma podmínkama (poměr vysílání/příjem) a pokud se ještě počítá
s tím, že se každý přenos nepovede,  musí to být pomalé a regulace se
tomu musí přizpůsobit. Já tam snad opravdu natáhnu ty dráty.

Anděl