Re: Offset měřicích traf u solárního měniče

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Červen 22 14:03:04 CEST 2023

Asi to nebude spotřeba měniče, špatně jsem to nazval. Jen to blbě měří nebo
tam je nějaký špatný offset. Přijde mi, že dřív to nebyl problém a dělá to
až tato verze firmware, ale výrobce mi zatím neodpověděl.