Re: Offset měřicích traf u solárního měniče

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Červen 22 13:01:03 CEST 2023

Jj, přesně tak to chci používat. Jen se zbavit té trvalé spotřeby měniče.
Ještě jsem napsal na support výrobce, pokud to nevyřeším s nimi, našel jsem
tady 3ks 6V traf a udělám to podle pana Záruby.

Díky.