Tasmota a ESP8266

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 21 10:39:19 CEST 2023

Defaultní binárka může být různá. Pro tu ESP8266 je možná v základní
podobě omezenější, protože některé modely mají míň paměti.
U ESP32 mají všechny nejmíň 4 Mbyte a tak jsou třeba už v základu v
bohatší konfiguraci.

Generoval jsem to přes Gitpod.
https://tasmota.github.io/docs/Gitpod/#compile-your-firmware
Bylo třeba si tam zřídit účet. Pro ověření tam mají zatím nejblbější
systém, jaký jsem kdy viděl - voice call.
Plechová ženská Vám zavolá a říká, co máte mačkat. A z toho něco mačkat
na mobilu, něco pak do browseru.

Ještě jde o to, jakou binárku jste vlastně původně instaloval. Na té
stránce s downloady jsou i varianty
"tasmota_all_sensons" nebo tak nějak, třeba některá už tu podporu má.

Večer se tomu můžu zase pověnovat, teď musím zmizet.

PL