Tasmota a ESP8266

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 21 03:18:04 CEST 2023

Ověřil jsem, že Tasmota na ESP-01 funguje s I2C expanderem PCF8574.
Musel jsem ale vygenerovat Tasmotu s podporou pro I2C a pro tento expandér.
Nemáte náhodou problém v tom, že v nějaké Vaší distribuční verzi není
zakompilovaná
podpora pro ta čidla, která jste zkoušel?
Ono tam není defaultně obsaženo všechno, co Tasmota umí.

Nepřišel jsem na to, jak v rámci samotné Tasmoty (bez spolupráce s nějakým
nadřízeným systémem) nalinkovat tlačítko na expanderu na nějaký výstup.
Pro vstupy přímo na ESP to funguje, ale pro ty I/O na expanderu ne.
Nebo nevím kde a jak to udělat.

PL