Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červen 19 21:26:01 CEST 2023

Tak jsem to zdigitalizoval a nic moc. Funguje to dobře, podle popisu,
ale moc se mi to nelíbí, připadá mi to jako nemocný slon. Asi stárnu.

Mrazík