Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červen 19 10:44:41 CEST 2023

Dobrý den,

Četl jsem jenom o jedněch hodinkách, které umí měřit tlak. Byly tam i
obrázky, a normálně se u toho nafukoval řemínek. Hodinky se prodávaly v
sadě se dvěma řemínky pro různé obvody zápěstí. Bez toho to asi měřit
nepůjde.
I když jsem se teď podíval do Alzy, a hodinek s měřením tlaku je tam
spousta, i když tam míchají jablka s hruškama. Když si otevřete volbu
"Chytré hodinky s měřením krevního tlaku" tak 90% ze zobrazených hodinek
má měření tlaku, ale barometrického!

S pozdravem,

--
  Aleš Filip