Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Červen 19 08:06:37 CEST 2023

Zdravim

meranie tepu maju vsetky (nie hracky z ciny). Ak chcete merat tlak, tak
to sa vola tlakovy holter, ale pravidelne nafukovanie rukavu asi nebude
moc pohodlne. Este je moznost vnutrozilnej sondy, ale to som ako
prislusenstvo k hodinkam este nevidel.

On 16/06/2023 20:14, Petr Labaj wrote:
> Dobrý den.
>
> Máte prosím někdo prakticky ověřený nějaký model chytrých hodinek nebo
> náramku, kde by měření teplu a krevního tlaku opravdu fungovalo a bylo
> +- vypovídající?
> Chtěl jsem si něco takového pořídit. Tak jsem šel do náramku Cube1 C60,
> který se tím v popisu chlubí.
> Dokonce i v uživatelské recenzi od nějaké dámy byla poznámka, že ty
> údaje +- sedí.
>
> A výsledek?
> Měření tlaku je slušný generátor náhodných čísel. Protože ta čísla
> [...]

iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.