Re: bezdrátový venkovní senzor teploty

Karel Dudášek karel.dudasek na dobruska.cz
Sobota Červen 17 20:59:57 CEST 2023

Ahoj,
mám vyzkoušené následující čidla: vnější sensory k WH1080,
EMOS E05018 (píšou, že je k meteostanici WH5018)
Jinak na webu k rtl_433 najdete spoustu dalších čidel a zařízení, které
to umí přijímat a dekódovat.
A pokud bydlíte v hustší zástavbě, tak občas stačí jen přijímač, protože
čidla mají sousedi :-)
Dokonce přes ten dongle RTL2838 DVB-T pomocí wmbusmeters odečítám i
vodoměr KAMSTRUP. Tady je potřeba vyžádat si od VaK klíč od Vašeho
vodoměru. Zase máte přehled i o kapajícím kohoutku a podobně.

	Karel Dudášek