Prakticka elektronika

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 14 08:53:01 CEST 2023

Predplat si.

https://snipboard.io/Odx9Ir.jpg

wek

----- Original Message ---------------

este sa vratim k mojej navsteve Narodniho technickeho musea v Prahe.

V pivnici bol velky transparent s reklamou na Prakticku elektroniku.
Novy dizajn. Tak som si chcel casopis kupit, bohuzial asi v piatich
trafikach, ktore som navstivil ju nemali. Ani tu v Bratislave nie.

Na stranke som videl, ze uz maju novu redakciu. Vyzeralo to nadejne.
Dokonca je na stranke velky napis "Nemůµete sehnat ná± časopis?" Uz som
sa tesil, ze si mozem objednat elektronicku verziu. Pozeral som to ale
na telefone, takze som si musel zvacsit a tam "Zde je aktuální (2023)
seznam prodejních míst seřazený podle PSČ, která nás odbírají:"

Tak nic...

b.