Modernejsie nahrady za watchdogy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červen 13 17:47:13 CEST 2023

No tady je důležitý, že jsou nejmíň dvě rozdílné hlídací věci:
1. Brown-out reset - ten hlídá, zda je napájení ve správných mezích
2. Watchdog - ten hlídá, jestli program nezatuhnul

No a 2 bez 1 není spolehlivé řešení.

A když se od MCU přesuneme do vyšších kategorií, kde je více napájecích
napětí, které musejí nabíhat ve správném pořadí, je normální, že je na
ně nějakej management a jeho nepoužití je loterie.

PH