Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Červen 13 08:48:07 CEST 2023

Když se signál z antény vede rovnou do DSP, je úplně jedno, jaká je to
modulace. Všechno je jen otázkou firmware.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

út 13. 6. 2023 v 8:03 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>