Adapter Ethernet-USB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 10 21:55:59 CEST 2023

A není jen průběžná spotřeba tabletu v té chvíli (včetně napájení toho
adaptéru USB/Eth) vyšší, než co poskytne jako nabíjecí proud ten převodník?
Originální nabíječka asi umí nějaký rychlý režim nabíjení, tak tam tlačí
vyšší napětí i proudy. Ale ten převodník zřejmě jede jen se základním
5V/500mA.
Změřil bych, co tam leze. Například na druhé straně, která napájí to PoE.

Když nabíjím svůj mobil originální nabíječkou, valí tam 9V/1.5A.
Kdy mobil připojím na klasické USB, tak nabíjení trvá věčnost. A mám
pocit, že při aktivnější práci už taky ten nabíjecí proud s bídnou kryje
okamžitou spotřebu.

PL