Re: ESP32 a paměť

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Červen 9 15:23:50 CEST 2023

Je to asi mimo, ale měl jsem v minulosti problémy s nedostatkem RAM paměti
u malého Arduina. Zjistil jsem, že všechny texty pro výpisy se defaultně
ukládají do RAM. Když se chce pro texty využívat FLASH paměť, musí se tomu
textu něco předřadit, teď už si nevzpomínám co to bylo.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

pá 9. 6. 2023 v 14:06 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>