Re: ESP32 a paměť

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Červen 9 15:19:43 CEST 2023

Kam se směřují data (řádek 305 "String response" a následně zpracování
a zápis do strukutry "calEnt" resp. "calendarEntries"):
https://github.com/kristiantm/eink-family-calendar-esp32/blob/master/src/main.cpp

Celý kód mám trochu zredukovaný (nepotřebuji např. web server) a
strukturu calendarEntries mám rozšířenou na 6 stringů (viz ukázka
záznamu).

Moje přijímací data vypadají nějak takto:

Ne;18.06.2023;00:00;Den otců;S;1;

Jde o ukázku jednoho záznamu. Na Google scriptu je omezení na vrácení
pouze deseti záznamů (více se stejně nedá na displeji zobrazit nebo
dá, ale špatně).
Už jsem přijímací data trochu zredukoval, místo Neděle jenom Ne atd...
"S" je typ kalendáře Státní svátek a jednička na konci, že jde o
celodenní událost.

Takže v calendarEntries je maximálně 10 záznamů podobných výše.