listovica piatok 9.6.

František Burian BuFran na seznam.cz
Pátek Červen 9 10:40:37 CEST 2023

Ahoj,

  Ještě k těm análům, nemyslím si že je to tak jednoduché. Ta konstanta bude závislá i na počátečním bodu, ze kterého ten účastník vyrazí. Připadá mi to, jako
by naše situace byla aproximovatelná vektorovým polem, které má povolena zřídla a tudíž integrál cesty přes toto pole
má svá lokální minima a maxima, záleží na cestě. A někteří citlivější jedinci mohou skončit u zřídla které je v té nádražce, nevšimnou si toho absolutního
gejzíru v Patronce ...

  Já mám to štěstí že podél D1 žádná zřídla nejsou, ale dneska zkusím trajektorii "přes kopec", kde se jedno rádiové zřídlo nachází, tak uvidíme jak budu
ovlivněn a zdali ty dvě zřídla uvidím ...

  Ještě mám teorii, že se na ten problém mohu podívat ve spektru. A jak víme (a naši bakaláři neví) rozlišení spektra je dáno délkou vzorku v čase, takže ti z
Bratislavy mají pravděpodobnější, že objeví jiné zřídlo u sousedů, ale ti z Košic nebo Brna (to je srovnatelné kvalitou)
mají dráhu dostatečnou aby získali rozlišení těch zřídel a vybrali si to vyšší. Podle této teorie by měli ti, kteří přijedou z Prahy, nebo z Berlína skončit
přímo u pípy na Baru, protože to rozlišení mají příliš vysoké, a proto jsme je tam nikdy neviděli.

 Franta Burian