Zesilovac ke gramofonu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červen 8 19:57:16 CEST 2023

Možná před tím ještě zkontrolovat řemínek. Pokud je starší a tvrdší tak
může přenášet chvění z motoru na talíř (motor nema plynulý chod, ale toci
se po krocich, alespon ten můj) a je to ve výsledku dost slyšet (jako že
hodně, spíš v popředí něž v pozadí). Akorát treba do gramofonu Tesla se dá
koupit nový (nahrada), ale ten je tenčí a třeba na mém gramofonu občas
odmítne roztočit talíř (občas mu musím pomoci). S tím starším původním šel
start bez problémů, ale zase přenášel na talíř chvění z motoru.

Co se týče elektroniky tak záleží kolik máte doma místa. Treba starší
zesilovac včetně předzesilovače + repro nebo pokud uz máte BT repro tak
předzesilovač + BT audio modul. Možnosti je více.