Tranzistory s integrovanymi R

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Středa Červen 7 10:18:26 CEST 2023

Digitální tranzistor zaobírá méně místa, to je jasný. Taky se mi to
nezdá universální/ideální, ale je to tak. Navíc jsou více vidět i ty
SOT323 tranzistory, to je zase místo. Ovšem zásoby a ceny těch SOT-23
jsou zase jinde... .
FET taky nevolím všude, když je třeba spínání indukčnosti v kobinaci s
pulsy, tak dám raději dva bipoláry než FET + TVS.
Odpor i když třeba někde nemusí být, ale třeba mezi UART CPU + nějakou
RS485 ho dávám, pokud tam někdo připojí něco nesmyslného, tak se mi do
CPU nedostane přepětí a odnese to většinou jen ten RS485 ...

Takže tak....

Jirka