Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 4 17:37:38 CEST 2023

Tak už jsem na  to přišel. Už vím, jak na Home Assistenta.
Zatím jsem vždy příslušné nastavení nebo funkci hledal tam, kde bych ji
předpokládal.
Ale to je špatný postup.

Správný postup je: zamysli se, kde by to nastavení rozhodně nemělo být
... no a přesně tam ho najdeš.
A u nastavených defaultů zase předpokládej, že jsou nastavené přesně
opačně, než by to bylo logické.
No a úspěch se musí dostavit.

Kalkulačky HP kdysi používaly reverzní polskou logiku (notaci). HA
používá reverzní HA logiku.
Když si to člověk uvědomí, tak pak už to jde.

SW architekt, který navrhoval základní koncepci, by měl vyvíjet systémy
pro odpalování jaderných raket.
Aspoň by byla zažehnaná hrozba jaderné války.
Tedy - byla by zažehnaná hrozba záměrné jaderné války. Ale zase by asi
vzrostlo nebezpečí té náhodné.
Třeba když by obsluha šla na záchod a neuvědomila si, že tlačítko
splachovače je na řídícím pultu,
kdežto tlačítko pro odpálení střel je vedle záchodové mísy.

PL