Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 3 23:09:35 CEST 2023

Já to beru jako užitečnou hračku s níž se dá kouzlit třeba v tom Kicadu
nebo v gdb, ale něco většího bych si dost rozmyslel.
Problém je, že v začátcích to byl hodně živý projekt a v embedded musíte
brát ohled i na dlouhodobou udržitelnost nejen firmware, ale celého
ekosystému. Takže podpůrné programy v pythonu rozhodně ne. Osvědčilo se
mi Qt (C++), které se od verze 4.x moc podstatně nemění. Řekl bych, že
C/C++ tu a námi ještě nějaký čas bude, s pythonem bych si tak jistý nebyl.

Mrazík