Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 3 20:54:09 CEST 2023

S tím HA asi nejste sám. Já jsem dneska teprve koukal co to vlastně je a
hned 1. odkaz https://www.smart-switch.cz/co-je-home-assistant/ cit.

"Nevím, jestli je to jen můj pocit, ale prostředí aplikace na mě působí,
jako jeden velký zmatek. Jsou tu svislé menu, vodorovné menu, menu v
podmenu, některé volby se přesouvají z místa na místo a mizí u nich ikonky."

Mrazík