Z80 SBC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 3 20:24:19 CEST 2023

Možností je asi spousta, včetně třeba emulace toho celého v FPGA.
Ale pokud opravdu reálný Z-80, tak bych k němu připojil i obvyklou
trojici PIO+SIO+CTC.
To CTC jednak pro generování tiků, ale i pro časování sériové komunikace.
Z-80 SIO nemá vlastní časování, pokud si to po těch letech správně pamatuju.

PL