Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 3 18:33:25 CEST 2023

Protože to píšu jako uživatel, tak mě zajímá rychlost z hlediska uživatele.
A ta "rychlost" znamená v různých situacích různé věci.
Pokud napíšu program pro výpis adresáře (něco jako dir nebo ls), tak
hlavně chci, aby rychle startoval.
Pokud ale napíšu nějaký CAD, u kterého pak sedím celý den, tak mě zase
zajímají jiné věci, třeba jak rychle to dokáže otáčet objektem atd.
Rychlost startu aplikace zde není příliš podstatná.
Ale ani v jedné kategorii podle mě Python moc neexceluje. Aspoň podle
vzorku, který jsem měl možnost vidět.

Takže je to asi dobré pro rychlé programování jednodušších věcí, kde
můžu intenzívně využít předchystané knihovny.
Tedy pro aplikace typu "1x programují, 100x spustím".
Ale už ne pro nějaké seriózní dlouhodobé produkty typu "1x programují,
1000000x spustím".

PL