Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 2 19:29:30 CEST 2023

Na Aliexpressu jsou ty BP2525 dokonce ve verzi F. Tedy v té nejsilnější
se spínacím FETem s nejnižším Ron.
Třeba tady:
https://vi.aliexpress.com/i/1005005494794152.html
Ale kvůli poštovnému to úplně zadarmo není (ať už je poštovné uvedeno
zvlášť nebo je součástí ceny).

Nicméně i tak skoro přemýšlím si to objednat. Je to šikovný obvod pro
malé věci, které nemusí být galvanicky oddělené od sítě.
Zkusím to napájet nějakým nízkým napětím, jestli by to nejelo třeba už
od 40V.

PL