Ako zacat s Smart Home?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Červen 2 13:20:38 CEST 2023

Ano, je to tak.

Na druhou stranu jsou ty docker kontejnery opravdu minimální  a jsou tam
jen věci nezbytné.

A velmi často výrazně zpohodlňuje přístup. protože některé závislosti a
konfigurace nemají ani žádné snadné řešení.

Starat se pak o takový stroj je velká bolest, protože každá aktualizace
něco rozbíjí. když to dáte do kontejnerů, tak pohodlně aktualizujete
aniž by to přinášelo nějaké problémy.  A s dnešní velikostí disků je to
v poho, můj celý HassOS má necelých 20GB (image kvm). To je i na
nejmenším ssd disku celkem snasitelné.

Petr