Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Červen 1 08:52:16 CEST 2023

Nebo pro jednorázovou opravu tam dát nějaký celý blok s trafem/modul s
trafem, pokud se tam vejde.

IRM-01-3.3 MEAN WELL - Měnič: AC/DC | 1W; 85÷305VAC; Unap: 120÷430VDC;
Uvýst: 3,3VDC; OUT: 1 | TME Czech Republic s.r.o. - Elektronické
součástky
<https://www.tme.eu/cz/details/irm-01-3.3/ac-dc-menice-pro-pcb/mean-well/>

Jirka