Re: Elektroměry

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 31 21:13:34 CEST 2023

No nevím. Ty spotové ceny jsou docela dobré. Často pod cenou jen za
distribuci.
Takže by se muselo nakupovat opravdu fest levně, což asi dneska není moc
reálné.

Dodatelé energií se shlídli v dojení klientů až do fáze, kdy už neteče
mlíko ale krev.
A protože na úrovni státu se o energetiku nikdo nezajímá (viz náš reálný
přístup k jaderné energetice, která byla kdysi naší výkladní skříní,
případně přístup k chytrým sítím), a protože ERÚ je u nás srandovní
organizace, tak prostě stát bez řečí platí dodavatelům o co si řeknou.
A oni se nestydí si říct hodně za své kvalitní zboží.

PL