Re: Arduino generování pulzů

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červenec 31 14:53:55 CEST 2023

Tohle bych mohl poskytnout pro nová AVR, kde je ale dost věcí jinak:-)

Ale když jsem používal klasický ATmega co jsou snad i v Arduinech, psal
jsem v CodeVisionAVR. Je tam na to hezkej klikací wizard, tam jsem
naklikal co chci jak nainicializovat a on to vygeneroval.

Takže varianta by byla, stáhnout demo CodeVisionu, založit projekt s
patřičným procákem, nastavit frekvenci hodin, kliknout na ikonku
kouzelnického klobouku, ... dát preview a zkopírovat si náležitou část.

PH