Re: Arduino generování pulzů

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Červenec 30 21:40:43 CEST 2023

On Sun, 30 Jul 2023, Martin Záruba wrote:

> No a jak to tedy napsat líp, aby mohl po dobu pulzu i prodlevy běžet program
> s nižší prioritou a aby tento program neovlivňoval (nebo ovlivňoval co
> nejméně) délku pulzu i prodlevy? Mě nenapadá nic lepšího, než přerušení.
>
> Martin Záruba

Kdyz uz spotrebovavate dva casovace neslo by to udelat tak ze prvni
casovac bude generovat preruseni pro start pulsu a v nem se nastavi
a spusti druhy casovac ktery ten puls ukonci ? Nejlip podle nejake
rozdilove tabulky, aby se dalo generovat i vic pulsu - nejdriv by se
ukoncovaci casovac nastavil na delku nejkratsiho pulsu a nasledne
na rozdil v delkach druheho, tretiho a dalsiho pulsu. Mozna i nejaka
kompenzace casu ktery spotrebuje ta ukoncovaci rutina.