Re: Arduino Nano - potíže s komunikací

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 30 16:02:41 CEST 2023

Chipy CH340 jsou (podle mě) mimořádné povedené součástky, se kterými
nebývají problémy.
Pokud se navíc všechny 3 kusy chovají podobně blbě, tak to znamená
systematickou chybu.
Máte osciloskop? Můžete se podívat na linky D+, D- ?
A zkontrolovat frekvenci oscilátoru?
Nebo aspoň kuknout lupou na tišťák, jestli tam nechybí nějaký spoj?
Třeba blbe zapájený USB konektor.
Prasklina to asi nebude, když to dělají všechny.
A Arduino IDE je v tom nevinně.
Ještě bych to zkusil vrazit do jiného PC, jestli to bude stejné.
Pokud je ujetý krystal, tak by to v jiném PC mohlo fungovat jinak (líp
nebo hůř podle toho, jak je
pro změnu ujetý krystal v něm).

PL