Kavovar de-longhi-ecam-21-117-sb

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Červenec 30 10:26:31 CEST 2023

mereni tvrdosti vody tam nebude. udelal bych dusledne odvapneni s
nastavenim tvrdosti vody ma max. a to same na min.(jen s vodou). aspon
se vnese nejaka zmena v postupu. opravdu zkontrolovat cely postup az do
konce, ze se nic nevynechalo. mame podobnej s displejem a kdyz odvapnuje
tak pomerne casto "premysli" a jakoby nic nedela. necham ho az si rekne
o dalsi postup. pokud se po tomhle neprobere, tak servis.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín