Kavovar de-longhi-ecam-21-117-sb

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Červenec 30 09:17:51 CEST 2023

Tiež máme iný starší model, mnohokrát odvápnené a funguje to.

V minulosti ste už úspešne odvápnil?
Napadlo mi, či nie je chyba v návode spôsobená zlým prekladom a
podobne.  Skúste porovnať postupy v iných jazykoch, alebo najlepšie
obrátiť sa na podporu výrobcu.
IK

Dňa 30. 7. 2023 o 7:58 Jozef Šuška napísal(a):