kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červenec 29 16:20:51 CEST 2023

bavime se o lakovani a cisteni casti pcb o velikosti 40x40mm. odtah je
proto, aby to nesmrdelo mimo muj kancl a nebyl jsme treba "veselej" od
toulenu. ten odtah konci u me na pude.
je to proste takove pohodlnejsi bastleni. s jejich kominama a
motorovkama to neni ani stejna hra ba ani hriste :-).
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín