kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Sobota Červenec 29 10:16:56 CEST 2023

Přesně takhle jsem to dělal u panelu, který mám teď na zahradním domku.
Je to CIS panel, 70V 1,5A. Dobíjím s tím tři paralelní 18V baterky, co
je před časem měli v akci ve stavebninách DEK. Připadalo mi zbytečné
řešit MPPT, tak jsem tam dal stepdown s TL494 a omezil jsem mu šířku
impulzů tak, aby napětí na panelu nekleslo pod 60V. Stejně mi tam nejde
o max výkon, na to občasné zalívání a čerpání do sudu je to úplně v pohodě.

Anděl