kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 29 01:18:02 CEST 2023

Děkuji.
I když jsem to s tím DC napětím moc nepochopil.
Pokud se to v měnírně pořádně uzemní, tak kde se tam vezme těch -25V ?
Úbytek na koleji je jasný.
Takže laicky bych to čekal jako 0 v měnírně a +50V na konci.
Ale jak říkám, laicky. A zřejmě zde laický pohled selhává.

PL