modul jako baterie AA z 12V

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Červenec 28 14:28:56 CEST 2023

Myslíte vstup 12V, kablík k něčemu o velikosti fí 14mm L50mm?

Dřevěný špalík 10x10x49, dozadu rýsováček jako mínus (na ten se dá s
přehřátou páječkou na 500°C pájet), dopředu vrut s očkem, kablík,
stepdown nebo lineár nebo oboje podle odběru a požadované čistoty napětí.

Pokud nechcete opuchlej drát, tak se podívejte na měniče stepdown 360
mini a se zbytkem prostoru pro nějaké větší kondíky vám pomůže 3D
tiskárna. Dělají jse i ještě mini verze toho mini, ale už jsem zapomněl
jejich označení.
https://www.aliexpress.com/item/1005005441298627.html