win10 "upgrade" aplikace fotky, konec jednoducheho strihani videa ..

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 27 18:43:43 CEST 2023

Sběr dat o uživatelích?

Na mě při každém použití mapy.cz vyskakovala hláška, abych se přihlásil.
Když už mám učet a přihlásím se, tak chce pokaždé přidat telefonní číslo. A
ta hláška se záměrně zobrazuje tak pomalu, aby mě to naštvalo a to číslo
jsem jim zadal. Ale proč?

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ajtservis
Sent: Thursday, July 27, 2023 6:35 PM
To: hw konfera
Subject: OT: win10 "upgrade" aplikace fotky, konec jednoducheho strihani
videa ..

hezky den.
ted mi win10/pro oznamili hlasku, ze bude ugradovana aplikace fotky a v
ni uz nebude mozne jednoduse strihnou/zkratit video. pouzivam na videa z
mobilu pri tetovani. nic jineho nepotrebuji. prej si mam nainstalovat
lepci jinou a odkaz. po odkazu nabidka jen s postupem registrovat u MS,
guglu nebo na email ...
a tak je to se vsim :-(.
kde se bere ta motivace, porad neco komplikovat a menit a nasirat
uzivatele ?
jsem starej, jasne :-)
t.