OT: kdyz hori elektroauto, je to asi ficak ..

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Červenec 27 17:25:17 CEST 2023

tohle je ale koncepce, ktera jedina mela od zacatku nejake rozumne
vyuziti. rychla vymena baterky, nabijeni baterky i jinde nez pred
barakem "z lampy"(tam kde je tlustej kabel, trafacka, nebo treba
mega_FVE), nereseni provozovatele ohledne starnuti a stavu baterky,
platim za vymenu a spotrebovanou energii, atd. jenze by se
mega_automobilky musely domluvit atd. nejakej projekt bezel snad kratce
ve francii, ale umrelo to, asi penize. uz se tady  o tom psalo.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín