Co su to a preco su tie pretoky?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 27 16:35:10 CEST 2023

To jistě zmiňujete proto, protože (správně) předpokládáte, že to neumím.
Tedy neřešil.

Jsem sice hloupý, ale učenlivý. I starého psa lze naučit novým kouskům. ;-)

Proto jsem to nechal na zkušenějších. Konkrétně na nějaké Asiaty z firmy TI.
A ti pro mě udělali předvařené řešení, které zvládne i takový trouba
jako já.
https://www.ti.com/product/SM74611

A ještě k tomu natočili video, aby se ujistili, že to pochopím.
https://youtu.be/lVDSdQ6CBtM

PL