modul jako baterie AA z 12V

Čtvrtek Červenec 27 07:43:36 CEST 2023

Ještě na mě vyběhlo tohle, AA baterie s USB-C dobíjecím konektorem:

https://www.conrad.at/de/p/verico-loopenergy-usb-c-mignon-aa-akku-li-ion-1700-mah-1-5-v-4-st-2613950.html

A tady pro inspiraci, kdybyste to chtěl fakt vyrábět z DPS:

https://de.elv.com/elv-batterie-dummy-set-bd-aa-4x-mignon-komplettbausatz-153809

P.K.

čt 27. 7. 2023 v 0:49 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>