kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Středa Červenec 26 22:34:15 CEST 2023

Tady je vyroba za leden 23 pro jednotlive stringy.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: středa 26. července 2023 22:13
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Jak je to prosím v zimě v pošmourném dnu v poledne?
To nedá opravdu nic (tedy nulový proud)?
Neřešme teď sníh, o ten se postarám.

A druhý dotaz: nestavěl si někdo nějaký měřák slunečního výkonu?
Mám představu, že by se zapojil fototranzistor nebo možná raději fotodioda
(případně třeba LEDka) a měřilo by se, co dodá.
V nějakém "Arduinu" kalibrační tabulka, aby to odpovídalo reálnému výkonu z
pole panelů.
Před ten fotoprvek případně nějaký filtr, aby to mělo cca shodnou spektrální
citlivost.
Neviděli jste někdo nějaký takový projekt?
Další možnost by byla kuchnout malý solární panel z nějakého vadného
zařízení.

Díky.
PL